det är numera trendigt att vara nykter

Juste, hörde på nyheterna idag att det nu är trendigt att vara nykter(?) que? Det har iallafall inte jag laft märke till. Med tanke på att alla dreglar efter fest såfort helgen närmar sig och lediga dagar brukar oftast associeras med kommentarerna: "vi kan kröka på måndag, för vi är lediga på tisdan...
Av egen erfarenhet så vet jag att jag inte dricker lika mkt nu som förr, men det är bara för att jag tröttnat, kan det vara så att fler har tröttnat? Sjukt bra för ekonomin iallafall (alltså att tröttna)
Fick tyvärr tacka nej till borås, då jag fortfarande är risig. Ska försöka gå på mösspåtagningen imorgon iallafall, mardrömsscenariot skulle vara att man var sjuk på studenten. I vilket fall som helst skulle jag tvinga någon att köra ner mig till skolan på utspringet i en rullstol, för jag skulle hellre dö än att missa det jag längtat efter sen jag insåg att det fanns något som studenten.
Klänningen är klar, men skorna och smyckena är fortfarande ett stort frågetecken. Klänningen kostade mig 180 kronor då min syster lät sy upp den på Bali, damn jag är så smart!
Ska googla lite skor nu och få lite inspiration!

Hörs sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0