mitt strejkande immunförsvar...

okej, alla som känner mig vet att jag alltid (nästan alltid) är sjuk. Och ja, en liten släng av hypokondri finns även med i kryddan, men faktum är att jag är sjuk väldigt ofta, mestadels är det halsen som spökar. Min slutsats är alltså att de jag trodde var en bakfylla igår, var en början till influensa.
Idag har jag sovit hela dagen, förutom när jag legat och tyckt väldigt synd om mig själv.
Jag har en sådan sjuk beslutsångest. Synk, agenturen ringde nyligen och frågade om jag kunde åka till borås på onsdag för en plåtning. För det första så är jag sjukt  krasslig, har idag inte ens orkat gå i hemmet utan som sagt legat avdankad i sängen. För det andra så är det mösspåtagning på onsdag (vilket jag nu börjar fundera på om det verkligen är så viktigt att man är med på) jag skulle jättegärna vilja åka, men ett kriterie är ju att jag måste bli frisk, frisk, frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0