mösspåtagning

Idag är den såkallade mösspåtagningen. Syftet är fortfarande lite vagt enligt mig... tydligen är det som ett genrep innan studenten, vad nu de ska vara nödvändigt för. Alla måste ju veta hur det går till efter man iakttagit alla de tidigare generationerna som haft lyckan att ta studenten.
Idag ska jag inte ha på mig mössan som jag ska bära under själva studenten, då min mössa inte har kommit än för det varit någon strul med beställningarna. Hur höga är oddsen att man inte ska få sin mössa när det är 600 elever som beställt mössor och 4 som inte kommit, varav jag och en av mina bästa tjejkompisar är 2 av de där 4 personerna.
Jag ska alltså ha på mig en "låne" mössa som inte har varken text eller diamant, en helt vanlig student mössa, utan något speciellt utmärkande på...

Kul, kul, kul...





Kommentarer
Postat av: Barret!

Men du är söt ändå, utan text och diamanter:)

2009-04-29 @ 14:58:53
Postat av: Barret!

Men du är söt ändå, utan text och diamanter:)

2009-04-29 @ 14:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0