några ipren senare...

Den här dagen har tillbringats i sängen där jag legat och sovit större delen av dagen samt tyckt synd om mig själv... Smärtan i kroppen och huvudet har varit total, och eftersom jag lider av en släng hypokondri har det inte blivit ett dugg bättre när min mamma gått och fnissat och spekulerat i om kanske drabbats av svinflunsan. INTE KUL.
Har lyckats läsa klart snabba cash idag, sjukt bra bok, men lite beiget slut. Om jag hade fått bestämma hade JW och grabbarna fått sippa piña colada tillsammans, jag är mycket för fairytale slut, slutet gott allting gott.

Djungelskivan i fredags.
spindelmössorna på, från IKEA, ibland överträffar vi oss själva.



Det är få som har så många storesyrror som jag, bilden är från i lördags :)



Ska fortsätta kika på tvn nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0