Shoes


Alla dessa skor. Jag kan inte bestämma om jag ska ha hög klackat eller ej. Det skulle vara läckert med några snygga sandaler, som exempelvis bilden till höger, men å andra sidan så kommer alla andra ha högklackat, vilket lätt resulterar i att man själv ser ut som en krympling. Kan verkligen inte bestämma mig, det börjar bli dags att väga för och nackdelar. Det är iof helt onödigt med tanke på att det alltid är tortyr för mig att ha högklackat, och mellanklackar ser oftast väldigt "tantiga" ut. Har sett ett par jättesöta nitsandaler på Bianco, men dom är klarvita och eftersom min klänning är cremefärgad så kan det bli lite körigt. Måste nog helt enkelt ta med klänningen ut för en dag på stan.
Mösspåtagningen var inte alls speciell, vi sjöng studentsången och lyfte på mössorna. Tycker bara att hela grejen är taskig för det får det hela med studenten att kännas så avlägsen, om det bara kunde bli 11e juni imorgon skulle jag vara nöjd.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0