the sun is shining!

Dåså. Då ska jag äntligen börja skriva i min blogg som jag haft ett tag men dock aldrig orkat skriva i. Jag har haft ett flertal bloggar (då bara för mig själv) men nu känner jag att det är dags att skriva så att de intresserade kan läsa.
Jag heter alltså Eliza Trujillo- Ericsson och är 19 (20 i oktober). Går sista året på rudbecksgymnasium i sollentuna (där jag bott större delen av mitt liv). Har ett stort och fint tjejgäng som inkluderar 13 brudar, utöver det har jag en del andra stjärnskott ... mitt liv har varit och är en berg och dalbana som åker väldigt snabbt. Just nu kan jag hantera min ångest och är sugen på att hjälpa andra som varit i min situation. Jag kommer alltid att vara ärlig i denna blogg och kommer att skriva sanningsenliga saker.
Skäms inte för att säga att jag som många andra har lidit av en mycket svår anorexi.
Det har dock inte reulterat i endast negativa saker, utan även nya vänner som jag älskar till tusen och är evigt tacksamma för.
Min pojkvän, vänner och familj, jobb  + modellande är större delen av mitt liv. Just nu älskar jag livet, men de som följer bloggen kommer att märka att färden i banan inte bara är positiv.

Skriver mer imorgon, nu ska jag på studenskiva med mina älskade underbara vänner!

/ Eliza


bild innan grönalund för lääängesen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0