alla dessa människor.

Det är något visst med människor, vissa är hur jävla underbara som helst och andra är bara en bunt med keffon som borde gå och dra något gammalt över sig.
Sätt dig på mitt jobb i en dag och upptäck keffonas keffon, folk är ju fan helt otroliga. Idag kom en kund tillbaka efter han handlat hos mig och anklagade mig för att jag skulle ha gjort något så att hans kort inte fungerade längre! Hur kan det vara möjligt att jag som sitter i kassan och inte ens rör hans kort skulle kunna påverka hans korts funktion?

Härmed lovar jag att aldrig vara elak med någon som står i en kassa någonstans i hela världen, om den inte är otrevlig först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0