det kurrar i magen.

Dagarna bara rinner förbi. Även fast det går långsamt under tiden på jobbet så går det väldigt fort, förstår ni hur jag menar? Jag sitter och kollar på klockan och ibland känns det som om en minut varar i en timme, men ändå så rullar timmarna på, fort.
Imorse hände en liten rolig incident på jobbet. Jag öppnade, vilket betyder att man börjar tjugo i 8 och butiken öppnar 8, vid ungefär 9 kom det in en äldre man som skulle köpa kräftor och tidningen. Varpå dagens löpsedel löd ungefär såhär: "Stjärnkockarna varnar, 8 av 20 kräftmärken är oätliga"
Gubben blev genast nyfiken och bad mig att hjälpa honom och kolla, då visar det sig att just de kräftorna han tänkt att köpa får dels detta utlåtande och det här är ordagrant "SMAKAR BAJS"
Sen när skriver man så i en tidning? Jag började självklart asgarva och gubben lommade iväg och lämnade självklart tillbaka kräftorna. Så nu vet ni att ni inte ska köpa Kinesiska Jumbo Kräftor.

Jag är förresten väldigt hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0