heldag.

Hello folks. Jag har inte varit hemma sen igår morse då jag blev väckt av agenturen som hade missat att informera mig om en bokning. Jag fick genast slänga mig in i en taxi till Makeupstores pressvisning för hösten/vinterns nya looker, babydoll och tsarinna. . . Jag var looken babydoll och min kollega looken Tsarinna. Efter pressvisningen begav jag mig ut på stan på jakt efter kläder, tji fick jag när det inte fanns ett enda värdigt klädesplagg i hela staden. Istället mötte jag upp min vän Paulina som sympati fikade med mig.
Vi bestämde oss sedan för att ge upp jakten på de perfekta klädesplagget och satte oss på Fridays för att dela en flaska vin, som sedan ledde till drinkar och öl... Kvällen avslutades på Viktoria där det var schlager afton, men vi drog oss hemåt väldigt tidigt, det var inte riktigt vad vi tänkt oss... Så sängen hemma hos Paulina kändes mer passande...

Lägger upp lite bilder sen, nu ska vi äta middag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0