hmmm.

Igårkväll kollade jag, Nina och Paulina på film(er)... Det blev en sjukt misslyckad filmkväll... Först hade vi hyrt en film som hette Rock N Rolla, men den var apseg och om jag ska vara ärlig så fattade ingen riktigt vad som hände. Mitt i denna film började vi testa massa olika andra filmer för att se om det kunde  vara något... Men då gick vi snabbt tillbaka till den första eftersom vi resonerade som så att vi faktiskt betalat för att se den... Efter någon minut började flickorna rota i mina Beck filmer och det slutade med att Beck - Vita nätter var på i bakgrunden medan vi satt och kikade på kläder/skor/bloggar på datorn.

Snacka om ej filmsugna tjejer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0