25 december

Hoppas att alla hade en riktigt bra julafton, det hade jag. Fick så mycket fina presenter och trevligt sällskap förstås.
Ikväll blir det utgång. Idag är dagen, då hela Stockholm pallrar sina söta rumpor UT. För att fira... att man lever helt enkelt?
Ikväll ska jag känna att jag lever. Jag och mina tjejer ska förmodligen ta vårt humör och besöka Amba tonight. Hoppas på en riktigt lyckad kväll.

Här kommer lite bilder från dagarna som gått;



Min fina Nanna





Vår gran



Syskonen hos Moster på Julafton



Världens sötaste kusinbarn!



Mulo, Alina och Tomten



Vi sa: "inga presenter i år"



Fina syster!


Nu ska jag tagga och fixa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0