25/12

Nu ska vi reda ut vad som egentligen hände i fredags kväll.
Jag, Nina, Joi, Linda och Paulina åker in till Ambassadeur för att fira Juldagen. Jag blir lite överförfriskad (bara lite) och drar en fet vurpa i trappan utanför, hinner dock inte ta emot mig med händerna (tror jag, minnet är lite suddigt, så jag kan faktiskt inte helt hundra säga hur det gick till). Efter detta tragiska så tar Nina med mig i en taxi hem, jag får skäll av mamma och dagen efter vaknar jag med en fruktansvärd tandvärk.
Detta var lite kort vad som hände.
Gårdagens filosofi löd; "Jag ska ALDRIG, ALDRIG mer dricka alkohol"... (inte förns på torsdag iallafall)

Trots detta så hade jag faktiskt en sjukt rolig kväll.







Ikväll blir det filmkväll, Inglorious Bastards ska vi se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0