i mina påsar.

Blev en del shopping idag istan. Dock måste jag erkänna att min karl inte hanterar "mellandags-anstormningen" särskilt bra, så jag fick bara gå in i hälften av alla butiker som jag egentligen hade velat gå in i. Och att leta nyårsklänning var det inte ens tal om. . .
Men lite shopping blev det.
Köpte ett par svarta jeans från Zara Woman som hade skinndetaljer på fickorna, en svart halsduk från MQ, ett svart långt basic linne, samt knäpstrumpor och en bandeau bh alla tre sakerna från American Apparel.

Kanske tar en sväng till stan igen imorgon, får se vad jag är kapabel till imorgon... Ett samtal till tandläkaren ska jag iallafall göra. TRIST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0