k a o s

Snö i all ära. Men vafan, give us a brake. Har vi blivit ett såpass "varmt" land att vi inte ens kan hantera lite snö längre? Skärpning på oss som verkar tro att vi lever i ett stekhett Afrika. Det är ju samma sak varje år!

Som tur var hade jag min far som kom och hämtade mig efter jobbet. Annars hade det blivit trasket från Danderyd till Djupdal! Det hade inte varit så roligt alls. . . Och hörrni, nu har jag tre (TRE!!!) dagar kvar på jobbet...

På Onsdag ska jag träffa min kära vän, längtar efter hennes kloka ord. . .

P&K

Kommentarer
Postat av: pillan

trevalns det var att råkas idag :D

2009-12-17 @ 18:46:24
URL: http://pillant.blogg.se/
Postat av: Eliza

detsamma gumman! Det får bli snart igen!

2009-12-17 @ 19:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0