katastrof!

Ja hörrni. Har legat i ide sen i lördags (i blogg väg alltså). I lördags bestämde jag mig för att följa med tjejerna ut. Det slutade i katastrof! Trodde att min kamera var borta (den var under Lindas soffa, TUR!) grinade som ett litet barn för att jag verkligen trodde den var long gone! Alkohol + borttappade saker är ingen bra blandning för mig...

Har återhämtat mig iallafall och igår spenderade jag hela dagen på Skansen för att hjälpa min moster att promota RBU. Det var kallt men mysigt och jäklar vad folk de var!
Nu har mina tår nästan tinat efter dagens arbetsdag. Måste ner i källaren och gräva efter ett par varmare skor, för det är outhärdligt att stå o frysa varje dag...

Nu; las vegas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0