L.A Gigolo

Nyss hemkommen från Joanna, vi kollade på film, myste och åt godis. L.A Gigolo blev det, för att Joi sa att Paulina sagt att den var bra. En sak jag inte förstår är hur Paulina kunde klara av att se den med sin mamma? Sex är huvudrubriken i denna film, minsta lilla sexscen då min familj är närvarande gör mig väldigt generad, vet inte varför, känns bara som hela familjen helt plötsligt kollar rakt ut i tomma intet samtidigt som en pinsam tystnad fyller rummet. Alla är vi ju olika, och skönt är väl det?

Pust. Nu ligger jag i min sköna säng och njuter av att det är fredag imorgon. Har dock ett litet problem.
Ja mina vänner, beslutsångesten har slagit till igen. . . Som bekant har jag varit über förkyld och "halvsjuk" hela veckan. Då kan det ju vara smart att vila till helgen. Men, mitt problem, liksom jag tror många andra lider av, är att jag självklart inte vill ligga hemma som en gammal kålrot när jag väl är ledig. Så nu kommer dilemmat;
Ska jag, trots min förkylning, vara hemma imorgon eller gå på drinkkväll på Kung Carls bakficka?
& ska jag, trots min förkylning, gå på Linda och Lindas 20 års fest på lördag? Jag vill ju bli frisk en gång för alla, men samtidigt vill jag ha kul, kul, jättekul!

Hörs imorgon.




Kommentarer
Postat av: ditt största fan

men daaah jag såg den själv i min ensamhet...jag vet att du blev upphetsad igår flisan, förneka det inte.



beslutsångest kan man verkligen kalla det, säg till när du bestämt dig:)



pussisen

2009-12-18 @ 09:22:41
URL: http://ohpaulina.blogg.se/
Postat av: Jerrie

Det var en snygg header du! Vad har du gjort texten i? :)

2009-12-18 @ 09:46:34
Postat av: e

Paulina- Det blir coctail kväll. har sovit en liten blund nu och ska snart göra mig redo!



Jerr- thanx, haha paint.net, man tager vad man haver...:)

2009-12-18 @ 18:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0