Love Actually

Nu så. Alla presenter inslagna och jag försöker desperat få igång julkänslorna med hjälp av Love Actually.

Dagen har verkligen varit bra. Nanna bjöd med mig på julmiddag hemma hos familjen och gott var det.
Familjen Helsen är en underbar familj som verkligen är sig själva. Fan vad jag älskar den familjen! Det finns inga som kan få en att känna sig så hemma som dom kan!
Dagems skönaste var att Nannas far satt och tjatade om en julklapp som hon ska få (det roliga är att han köpt den till sig själv, sedan ringt till Nanna och bett henne slå in den och ge den till honom på julafton) haha, så fruktansvärt skönt!

Nu ska jag fortsätta at kolla på filmen med min mamma, pappa och kusin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0