min dog!

Slutade tidigt på jobbet idag. Skönt. Men egentligen gör det ingen större skillnad att sluta 3 eller 4 medtanke på att jag ändå är så pass slut när jag kommer hem att det inte blir mkt gjort.
Men har iallafall hämtat ut ett paket i edsberg efter jobbet och städat mitt rum, se vad man kan vara effektiv även fast man e så trött så att man inte vet vart man ska ta vägen.

Säger grattis grattis grattis till min älskade vovve som fyller 13 år idag! Tänka sig att för 13 år sen var jag en liten skit med solblekt hår och glugg. Bodde i värmen på Teneriffa och hade fått en liten vovvi, som inte är så liten längre idag! Jag älskar min Babbi!



Babsan och Tufsan på landet för längesen!

Kommentarer
Postat av: jackie

Awww grattis babbsis :)

2009-12-11 @ 16:56:49
URL: http://develina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0