11/12 JULI

Imorse blev det bråttom igen... Så sjukt irriterande när man satt klockan på 8 och man vaknar kvar över 9... Crap...
Jag hann iallafall till jobbet även om det blev lite halv stressigt... Har äntligen kommit på hur man sätter på SNOOZE, på mobilen efter jag haft den i sisådär ett halvår... SKÖNT! Jag älskar snooze, inte bara för att jag vill sova längre, men också för att man vet att man vaknar lite senare och inte MYCKET senare, som jag gjort på senaste eftersom jag råkat stänga av larmet utan vetskap.
Det var sjukt mysigt hemma hos Linda, vi åt kyckling/feta sallad åt drack öl, sen drog vi på olika håll och för mig bar det av ganska snabbt hemåt... Skönt eftersom jag kommer att jobba två veckor i streck från och med måndag....










Sov gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0