13 Juli

har precis ätit en jättegoo ungspannkaka som min mor har lagat till mig. Nu sitter jag i soffan och försöker hålla koll på min drogade hund så att hon inte ramlar runt för mycket, hon har nämligen opererats idag, lite finputs på gullebjörnen!
Jag har ett i-lands problem, kan jag kolla på Lipstick jungle ikväll på tvn även fast jag inte sett hela säsong 1? Har sjuk beslutsångest, heh...
Det ser ut att bli Sandhamn från lördag till söndagdag på söndagkvällen ska Basti ta med mig på DIF- Elfsborg, det blir sjukt kul för det var otroligt längesen jag var på match. En perfekt helgplanering då man behöver något att se fram emot när man jobbar...
Sitter just nu och googlar olika pollenprognoser för att jag känner av i ögonen, gräspollenhalten är JÄTTEHÖG så det kanske är det som spökar i mina ögon, har inte haft problem med gräspollen förut men det behöver ju inte utesluta att det kan vara det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0