bed sweet bed.

Ibland är det så otroligt skönt att bara lägga sig i sin gosiga säng och bara slappna av... Idag är det helt seriöst första gången som jag bara pustar ut och slappnar av. Den här dagen har varit fartfylld och stressig, började på DS imorse 7.30 och slutade 14.30 för att åka till Vinn och jobba 15.30 till 20.30, sen gick jag och Linda hem till mig och åt Thai som mamma och pappa köpt med sig hem till oss... Sjukt god mat från Thaien i Mörby Centrum...
Sen blev det Lipstick jungle med Joi och Linda hemma hos Linda... Första avsnittet av hela serien var sjukt konstigt, eller så har Linda laddat ner något helt annat, personerna stämde inte överens med de i det andra avsnittet av säsong 1 och handlingen stämde inte heller helt överrens. I första avsnittet av Säsong 1 fick Wendy ett mess av sin man där det stod "I want a divorce" och i andra avsnittet så spelades  hennes man av en helt annan snubbe och allt verkade frid och fröjd, dessutom spelades Kirby inte av samma skådespelare i avsnitten??? Vad har jag missat? Eller rättare sagt vad var felet?

Darn. Nu måste jag sova, ögonen värker och imorgon bitti blir det jobb igen... 10-18...

NIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0