Dålig uppdatering.

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men främst så ber jag om ursäkt till mig själv eftersom jag ser bloggen som en slags terapi så är det bra för mig att hålla den igång och framförallt är det skönt att få lätta på sitt hjärta once in a while.
Det blev en lyckad tur i Fältöversten igår, fick med mig ett par jeans och två väskor hem :)
OJ vad bra Prison Break var igår, sjukt spännande, det gäller att inte tänka på hur löjligt det kan bli att dom kommer undan hela tiden för då förstör man hela programmet, det är ju som sagt bara TV. Det kommer på något sätt kännas lite trist när sista avsnittet har varit då jag inte missat ett avsnitt under alla dessa år. . .

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag städa, för mitt rum ser ut som HEJ KOM OCH HJÄLP MIG!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0