ett jävla meck.

varför ska det vara ett sånt jävla meck att beställa saker från internet? Jag försökte typ 10 gånger innan det funkade, är det jag som är hjärndöd eller hemsidorna som är otroligt svår förstådda? Bra fråga.
Lyckades iallafall till slut klicka hem ett par svarta skor från www.nelly.com... Har vid närmare eftertanke kommit fram till att jag inte har ett enda par skor som är högklackade som jag använder... Dels tycker jag att det är sjukt jobbigt och obekvämt att svassa runt i högklackat och dessutom så är det otroligt vingligt, men nu ska det förhoppningsvis bli ändring på vinglet och fart på spirorna! Kan nästan sätta 100% på att dom inte kommer att passa. Typiskt min otur.
Men men, till dagen då; Jag och Joi pratade igår om att åka o sola och bada på badberget idag, men imorse så dundrade åskan och regnet öste ner så vi planera om rutten in till stan. Precis när vi kliver ur min port så märker vi att det är gassande sol och kvalmigt som tusan så vi kom ungefär 1 meter från porten innan vi bestämde oss för att återgå till den ursprungliga planen... bra gjort.
Nu ska jag planera lite mat för ikväll ska jag laga god middag till mig och karln och eftersom vi båda jobbar imorgon så blir det en lugn myskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0