födelsedagsfirande

Är precis hemkommen från Nannas 20 årsfirande, det var jättemysigt! Det var jag, Janni, Cecilia och Nannas familj&släkt. Hur trevligt som helst och jättegod mat som Nannas underbara mormor hade lagat, mums!
Efter middagen gick vi ner till vattnet och kollade på båtarna och satt där och myste ett tag... Sen blev det bråttom då jag skulle köra tillbaka Nanna till sjukhuset så att hon skulle hinna med kvällsmålet... Vi hann i tid och smidigt gick det, förutom en liten felkörning...







Min älskling kom precis hem till mig med en chokladkaka, mums!! Söndagsångesten är total... Ska försöka njuta av kvällen för imorgon blir det jobb 7.30...

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0