i brist på underhållning.

Gud så mätt jag blev, men gott var det.
Jag känner mig så sjukt understimulerad, vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Det är så sjukt trist att det inte finns något att göra i det här landet om det inte är fint väder. Är det dåligt väder så finns det ungefär de här alternativen; åka och kolla i affärer, fika och sitta inne och glo i väggen...
Det är nästan alltid så att allt man gör måste kosta pengar, visst man kan ju gå inne istan och kika på kläder utan att köpa något, men hur kul är det?
Jag röstar för att Sverige ska komma på något stimulerande för sånna som jag som lider av grov rastlöshet. Vad vet jag inte...
Nu ska jag fortsätta med att göra exakt ingenting och under tiden ska jag fundera på något att göra...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0