löpning.

Ännu en dag på jobbet har passerat och fort dessutom. Imorgon är det fredag, skönt med lite ledighet! Ska in till stan efter jobbet imorgon och besöka frissan, ska bli skönt att få lite ordning på håret igen!
Jag har inte gjort ett dugg sen jag kom hem från jobbet, varvat mellan datorn och tvn, och juste, har tagit sommarens första löprunda. Jag trodde helt seriöst att jag skulle avlida, var nog inte så smart att ta det snabba tempot från början på tom mage, men jag vill verkligen börja springa regelbundet, man känner sig så sjukt pigg och kry efter en runda... Saknar det där med regelbunden träning så nu får det vara nog! Ska verkligen, verkligen, verkligen försöka ta tag i det... Piska mig själv ut i spåret...

Kanske blir lite träningsvärk trots allt...
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0