pyssel och pärlor.

Sådärja, har precis avslutat en rolig dag med Nanna... Först hade vi planerat att bara vara på badberget och picknicka där, men vid närmare eftertanke kom vi på att det var mycket roligare att åka till Stinsen... Jag har köpt massa pärlor på panduro så nu ska det pysslas, som back in the days, för det är ungefär exakt allt man gör när man är inlagd för anorexi/bulimi. I pysselvärlden är Capio det bästa, de har exakt allt och en vecka när jag var där hann jag göra 47 julklappar på en vecka, som sagt; det finns inte så mycket annat att fördriva tiden där med...
Så nu när Nanna har åkt hem och jag inte har något annat att göra ska jag börja mitt pyssel... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0