sömn.

Jag har alltid gillat att sova. Jag kan sova hur mycket som helst och får jag inte min skönhetsömn så märks det på en gång. Nu under sommaren när man solar och blir utmattad så är det extra viktigt för mig med sömn, men där kommer kruxet; man vill ju inte sova ut när det är fint väder men ändå blir man helt utmattad av solen och behöver verkligen sömn/vila, okej jag medger att det inte direkt låter som värsta i-lands problemet men det är otroligt viktigt för mig att få rätt mängd sömn, annars blir jag inge roligt att tas med.
Så idag gjorde jag helt enkelt som så att jag sov två timmar efter jag kommit hem från Malla, iof inte heller så kul, men nödvändigt.

Znark
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0