enformighet.

Well okej, jag börjar känna mig lite enformig i mitt uttryckande här i bloggen men; återigen har dagen spenderats med sol och bad, denna gång på Badberget och inte vid Mallas pool. Eftersom Malla och Paulina bestämde sig för att gå ut igår så var de bakfulla idag, jag hade redan hunnit bestämma mig för att åka till Badis med syrran och pappa efter en tids telefontrakassering när de äntligen vaknade till liv... Så jag fullföljde planen som jag gjort upp på morgon kvisten och njöt hela dagen lång. Badberget är ett ställe som jag varit på ända sedan jag var liten men jag kan ju betygssätta det ändå för de som är intresserade:

Det får betyget: 3 med motiveringen, för mycket folk (som även kan vara positivt om det är folk man känner), cykel och gångavstånd, fina klippor som smidigt går att doppa sig ifrån, en stor nackdel är att folk även väljer att spendera vissa kvällar där därav glasbitar som man får se upp för ibland...

 NU: Tristess i väntan på middag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0