ett litet tics jag har...

Det var rena julafton hemma hos mig ikväll, dubbelavsnitt av Desperate Housewives. Jag förstår inte hur man kan fastna i fällan att alltid tänka "nej gå inte dit, gör så istället" om saker man ser på tv, det är ju inte direkt så att serien/filmen ändras för att man gång på gång sitter och befaller karaktärerna att göra som man själv vill... Men likförbannat sitter jag där vareviga gång och kommer på mig själv att spekulera i varför den och den gjorde si och inte så...
Okej, jag ska berätta om ett litet tics jag har, jag sitter och klickar i massa saker som jag vill handla på exempelvis, nelly, asos och forever21, men sen när jag har fullt min shoppingbag så trycker jag ner rutan och tänker "äsch skitsamma"... Nästan varje dag gör jag så även fast jag vet att jag oftast inte beställer något, rättelse, jag beställer nästan aldrig något... Men nu har jag kärat ner mig i en klänning och ett par skor på Nelly.com. Tycker sånt där med beställa är lite jobbigt i mina fall blir det nästan aldrig rätt...
Har hört att det är fler lider av mitt lilla tics, skönt att veta att man inte är ensam...



Sko+klänning, åååh vad fina...

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0