feber.

Vaknade inatt klockan 3 och insåg att jag hade jättehög feber, ursch, men å andra sidan så är vädret så trist så att man kan ligga inne med bra samvete. Sandhamn blir nog vecka 26 istället medtanke på att jag inte mår så bra, plus att det ska bli bättre väder då, det passar ju egentligen bättre då helt enkelt!
Jag har verkligen fruktansvärt tråkigt, hela min familj håller på att flytta alla Pappas saker, karln spelar korpen tunering och min hund är inge bra underhållning...
Det är helt sjukt att vi inte ska gå i gymnasiet längre, nästa gång man sitter i skolan har man valt det helt solokvist och man ska gå där för att man vill bli något och inte bara för att man måste...
Febern värker i hela kroppen nu så nu ska jag lägga mig ner, jag orkar inte hålla igång mer en tio minuter...

Hörs sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0