godafton.

hela dagen har jag hållt på att städa och flytta, sjukt jobbigt medtanke på att jag fortfarande har ont i halsen. Men det har gott bra... Under kvällen bestämde jag mig för att följa med Joi och hennes familj till Kista centrum, det var galen rea i hela centrumet. Jag köpte en jättesöt vit top från BikBok med ett vitt peace tryck på :)
En rolig sak hände idag när vi var i Kista, det ringde på min telefon som jag förresten precis hämtat från lagning, och det var en rektor för en montisoriförskola som jag sökte jobb hos igår. Ska på intervju imorgon :) wiho! Hoppas att det går bra imorgon, bara ett litet problem, hon var skåning så jag hörde inte riktigt vad hon sa, det är lite jobbigt för då säger jag Va?Va?Va? hela tiden...

Nu blir det favvo desperate houswives!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0