godmorgon.

Igår satt jag hemma hos pojkvännen och testade mitt nya spel. Måste säga att det var lite av en besvikelse... Ikväll är det skiva, tror att jag ska gå. Måste dock byta bort min jobbtid ikväll för jag har en läkartid halv 5 inne istan och jag börjar jobba klockan 5 så jag vet inte riktigt hur det ska gå till. Får försöka lösa det på något sätt.
Jag ska gå till skolan snart, men vet inte riktigt om jag måste, vi ska ha filmsnack på svenskan och min grupp var i tisdags, men eftersom jag missade tisdagsgruppen så tänkte jag kika in idag. Vet dock inte om lektionen börjar 8.20 eller senare...
Det blir upp till bevis om jag sitter i cafeterian som en ensamvarg 8.20...


Kommentarer
Postat av: Nanna

Hej min underbara! Jag kommer till din student det är kirrat nu. Imorogn är det min tur!! Jag saknar dig Elizisen!

2009-06-04 @ 14:25:12
URL: http://nannahelsen.blogg.se/
Postat av: e

VA BRA!! vilken fighter! TACK FÖR IGÅR, allt var super. PUSSSS

2009-06-06 @ 11:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0