godmorgon sunshines!

Idag tänkte jag bryta trenden med sol och bad o ta en liten shoppingrunda istället. Har iof varit ute och spelat fotboll med pojken min i solen, stekhett var det, jag orkade typ springa en meter sen var flåset på max. Bra Eliza, bra!
Jag, Linda och Sebastian tänkte ta svängen förbi Kista C och kolla vad de har att erbjuda. Dock har jag haft otur på shoppingfronten på senare, har inte hittat något, inget alls, nada! Dåligt för garderoben men bra för plånboken om man nu kan se det så! Har dock ett litet problem, jag har så jäkla mycket kläder, men ingenting att ha på mig. Hur kan det komma sig? Jag tycker inte att jag gör annat än att rensa ur kläder... Kanske måste ta en runda till, såg att Blogg.se hade skapat en liten "tradera-version" man kanske ska testa sin lycka där. Vem vet, någon kanske vill gå runt i mina gamla trasor...

NU: Banken sen shopping...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0