hektisk dag.

Som jag nämde innan så åkte jag till K-fem och skulle byta min väska på butiken ENGLA, när jag väl kommer dit får jag en smärre chock då affären inte finns kvar, total groundzero, frågade snällt en tjej vart butiken tagit vägen och hon förklarade att den hade lagt ner. Jag kom då och tänka på att den även finns i Fältan och jag och Joi som vart min kompanjon under dagen bestämde oss för att åka dit. Fanns dock ett litet krux, jag HATAR absolut hatar, att köra bil inne istan. 45 minuter efter vi lämnat k-fem landar vi vid fältan, smått skakiga efter en otroligt lång färd med krånglig körning. Till råga på allt låg en porsche före mig hela vägen som jag var rädd att köra in i arslet på med all krypkörning inne istan, det hade inte varit så bra för min ekonomi om man säger så.
Till slut fick jag lämna tillbaka väskan och hon tog mina uppgifter och skulle ringa när dom antingen hade fixat en ny väska (om den fanns kvar i sortimentet) eller om det inte fanns så antar jag att jag kommer att få något slags tillgodo kvitto.
Sen på kvällen blev det en liten rutt till Kista C med Nina och Lisette för att jag skulle kika efter den där tunikan/skjortan jag sett på Gina men jag såg ut som Jesus i den så jag lät bli att köpa den. Lämnade även in min mobil som varit helt kajko dom senaste dagarna, har nu en as ful lånemobil.

Hej sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0