helt sjukt...

Det är helt galet, jag kan inte fatta det. Vi ska ta studenten imorgon. Jag känner mig helt spattig, det känns som när man var liten och julafton närmade sig. Hoppas verkligen att det inte regnar!
Kommer nog inte kunna fatta det förns om några veckor. Jag ska stå det och hoppa och skrika, det är min tur nu. WOW!
Ikväll ska jag fixa allt yttre och imorgon kör vi!
Dagen imorgon ser i stort sett ut på detta viset:
08.30 Champagnefrulle
10.30 Mentorsmys
11.00 Samling i Aulan
12.00 UTSPRING
12.30 Flak
15.00 Mottagningen börjar
22.00 GUBBSKIVA


Vi gjorde vårat fina lakan idag till flaket, hände dock en liten incident, när Joi drog bort lakanet stod det "TUT FÖR SPRUT" och våra namn på hela min balkong, färgen hade alltså gått igenom. Medan jag och Paulina sprang runt som skållade råttor i Stinsen för att handla det sista så låg Joi på alla fyra och skrubbade min balkong, good job sickan!

Nu ska jag fortsätta städa!
XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0