känslor

Alla de känslorna jag kände igår var helt fantastiska. Jag förstod inte riktigt vad som skedde, hajade liksom inte vad dagen handlade om. Om jag ska vara ärlig tror jag inte att jag kommer fatta för ens i höst.
Hela dagen igår gick jätte fort, men jag njöt utav varenda sekund, jag får nog lov att säga som alla andr; jag skulle ville göra om dagen 1000000 ggr, skulle tillochmed betala pengar för att få göra om det.
Som om det inte var nog med lyckoruset så fick jag också jättefina presenter! Jag fick en himla massa smycken(armband,ring,halsband), en jättefin klocka, glas, en skål, barset, pengar, champagne och mera saker!
Jag var hög på lycka igår, bara full av lycka!
Kvällens gubbskiva ägde rum på Kolingsborg, gillade dock inte stället medtanke på att det var typ 3-4 olika rum så jag hittade ingen... Kvällen avslutades i vanlig ordning med lite fylla. Vaknade imorse med badrumsmattan inne i rummet och kläderna på, undra vad jag hade tänkt att göra med badrumsmattan för det kommer jag inte ihåg!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0