måndag.

Godmorgon. Vaknade igen inatt vid 4 och kände exakt samma sak som i går natt, febern var ett faktum. Nu har jag tryckt i mig en alvedon + en koffein bamyl, hoppas att det hjälper (man ska tydligen gurgla det tillsammans om man har ont i halsen) så det har jag självklart gjort.
Det ser ut som ett slagfält hemma hos oss, det står prylar överallt och hela toaletten ser ut som en djungel. Anledningen är att vi ska lämna huset om två dagar så de har proppat in alla saker här och i ett förråd hos Shurgard eller vad det heter.
Jag hoppas att jag är frisk på Torsdag för då ska jag nämligen äta middag med Nannapanna, fick det av henne i Studentpresent, hihi, det ni.
Nej nu ska jag äta frukost, ska se vad min hals klarar av, antar att det blir något lent för min dumma hals!

Hittade lite pics från studenten från Nannisens bloggeli:







Det ser helt härligt ut med all grönska, ge mig sommar nuuu... (eller när jag blir frisk, vill gärna inte missa soltimmarna för att jag har feber)
Hörs sen kamrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0