Planering.

Well hello. Har nyligen kommit hem från jobbet (det var verkligen kaos idag, hur mycket folk som helst) och ätit en jättegod middag bestående av lax och fetaost sallad, MUMS. Mamma och jag sitter och planerar lite inför studenten, mat och sånt. Ikväll blire chill, ska bli skönt att vakna imorgon med vetskapen om att jag är ledig. Det var längesen jag var ledig en helgdag. Ska nog åka till något centrum och köpa en jättefin skjorta som jag såg en tjej ha på sig idag i stinsen. Hon blev halft vettskrämd när jag springer fram i fullrulle och nästan skriker ut "OH vad fin vart har du köpt den?" Stackarn.
Lite uppdates från Korpiaden dårå, dom har vunnit alla matcher idag + att de sista laget dom mötte var typ landslaget för döva...
Det var en man som var sjukt otrevlig mot mig idag på jobbet, undra om sådana människor tror att vi i kassan är maskiner? Kan inte förstå vad det är för fel på folk, jävla idioter som klagar på allt och langar spydiga kommentarer. Det är fan pinsamt att vuxna beter sig på det viset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0