storstäd

Har rensat hela garderoben och jag säger bara WOW, jag har så sjukt mycket kläder men ändå inget att ha på mig. Använder inte ens hälften men ändå så har jag inte mod att kasta något. Kastar lite smått i omgångar istället, då känns det inte lika mycket.
Det är verkligen en blessing från ovan att ha walk-in-closet! Trots det så har får allt inte plats! Jag fick förresten ett glädjerus för ett tag sen, mamma ropar på mig och säger ELIZA det här måste du se, då visar hon mig vädre prognosen i Expressen och där ser jag följande: det var en stor skinande sol på torsdag och 15-20 grader, HOPPAS ATT DET INTE BARA ÄR MASSA BLAJA UTAN ATT DET VERKLIGEN BLIR SÅ!

XO





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du kan ju skänka till mig istället för att kasta hihi :)

2009-06-07 @ 14:34:02
URL: http://faiir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0