tisdag kväll.

Shoppingturen har vänt, idag hittade jag en jättesöt stickad tröja, en mascara och en rakhyvel (okej, kanske inte låter som värsta lyckade shoppingturen, men det var nödvändigheter)
Jag och Sebastian åt i Kista, för min del blev det quesedillas och för Basti blev det som vanligt biff och pommes. Jag har länge velat se Adam Sandlers senaste film Bedtime Stories och det fick jag göra ikväll, den var faktiskt helt okej, lite underhållande och man behöver inte vara blixten själv för att kunna förstå innehållet...
Imorgon ska jag och Nanna ha en mysig picknick någonstans, var vet jag inte riktigt än, men troligtvis Kairo eller Badberget... Tänkte även passa på att sola lite imorgon...

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0