u21

Spännande match, helt sjukt bra återhämtning, synd att vi satte den avgörande straffen i stolpen, men men, shit happens, de gjorde iallafall en sjukt bra match.
Ångesten är tooootal, jag ska sitta inne och jobba imorgon när alla de som är lediga steker i solen... För att gottgöra den förlorade soldagen imorgon tänkte vi troligtvis dra ihop ett gäng och dra till Bogesund på söndag, bra väder, långgrund strand och god matsäck står på listan...
Det ska tydligen bli bra väder hela nästa vecka också, det låter inte helt fel, det får gärna vara såhär fint hela sommaren, inte mig emot...
Ska försöka koncentrera mig på filmen Minority Report nu, just nu fattar jag zero...

Simma lugnt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0