utmattad.

Jag tror att utmattningen börjar komma ikapp mig nu. Det har varit fullrulle i flera veckor nu och ingen det har inte funnits någon tid att slappna av... Idag på dagen var jag och sa hejdå till Anna och Sara som åkte ner till Magaluf idag för att göra bartenderutbildningen, kändes trist men kul för deras skull... Det var först efter det som jag började känna mig hängig och mitt halsont kom tillbaka, jag och Joi åkte till Nina för att äta middag och föra, då kom plötsligt en fruktansvärd smärta i halsen, försökte inbilla mig att det skulle bli bättre men nån timma senare var jag i bilen påväg hem... Självklart grät jag en skvätt när jag kom hem för att jag var så arg att kvällen var förstörd. Har sjukt ont och känner mig helt utmattad, helt slut och uppgiven... Vill verkligen att det ska bli bättre för jag och min älskling har planerat att åka ut till Sandhamn på måndag- onsdag om vädret tillåter...
Snälla om det kan bli sol så man får lite ljus i sitt hus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0