arsenal - manchester united

När man tror att man ska få kika på tvn kommer bomben "men eliza det är ju fotboll ikväll..." kul jävla liv. Men idag var det inte så dumt att kika på fotboll. Men det tråkiga är att hos min pojkvän finns det bara en tv som funkar med kanaler, det resulterar lätt i att det blir tredje, fjärde och femte världskriget här ibland... Jag tycker för det mesta att det är kul med tanke på att pojkvännens syrra brukar styra och ställa rejält med dom och eftersom hon och jag vill se samma saker så är det till min fördel, wey!
Hoppas verkligen att det är fint väder imorgon med tanke på att jag är ledig och gärna vill bättre på färgen lite innan studenten, annars finns det risk för att man smälter in i klänningen.

Jag har förövrigt inte hört någon ny info om min studentmössa. Kul om jag får gå med denna tråkmåns mössa som är på bilden nedan.



Hoppas verkligen att mössan är på g och det inte blir några felstavningar, skulle vara otroligt jobbigt eftersom det bara är 5 veckor kvar och den troligen inte skulle hinna komma då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0