Det verkar ha fungerat...

Okej måste faktiskt säga att jag inte har ont i halsen idag, man tackar. Men igårkväll var min mun lika torr som Sahara öknen... Det måste ju vara så att saltet torkar ur infektionen, eller?
Idag har jag ingen skola så jag ska hem till Pappa snart och skriva ett spanska tal + läsa en novell som verkar helt weirdo.
Jag läste klart min spanska bok igår och måste faktiskt säga att den var helt okej, även om det inte hände så mycket, men egentligen, vafan kan hända när man är ensam i en liten båt 10 dagar på havet utan varken mat eller vatten? Exakt ingenting.
Åh nu fick jag ett lyckorus. Mina studentskor har kommit på posten, fick precis ett mess. Hoppas verkligen att dom passar för det har tagit bra lång tid för dom att dimpa in hos posten.

Nu ska jag göra mig klar. Aurevoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0