det

Hade glömt bort hur sjukt läskig filmen "det" är. Eller inte läskig, men jag har en förmåga att skrämma upp mig själv till den gräns då jag är helt vettskrämd! Fick nyss be mamma följa med mig in på toan då jag skulle borsta tänderna, gah!
Dagen har spenderats på följande sätt:
Lite levnadslära plugg, mys med joi och linda då vi kollade på Rescueretting the Champ. Sen mys med min älskling. Idag kom vi fram till att han aldrig har sett remember the titans, en av de bästa filmerna jag någonsin sett. Jag bestämmer mig för att åtgärda problemet och åker till två olika videouthyrningar, men ingen har den såklart!
Funderar nästan på att öppna en egen videobutik för jag tycker aldrig att dom har de filmerna jag vill se...

Godnatt!



Snart är det äntligen min tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0