Imorgon är det alla mammors dag.

Folk är ju inte helt friska i huvudet. Idag har det varit full-rulle hela dagen på jobbet. Hur kan det vara möjligt att folk är i ett inomhus centrum när det är så fint väder ute? Jag blir riktigt arg när jag tänker på att dom faktiskt kan vara ute i det fina vädret men istället väljer att åka och handla, FY!
På min rast idag bytte jag dom svarta pumpsen jag köpte häromdagen till ett par bruna sandaler som jag kanske, kanske ska ha på studenten. Har inte bestämt mig för höga eller låga skor än. Köpte även ett "mammaljus" och lite godis till världens bästa mamma. Ja jag vet jag är världens mammigaste människa och det har jag alltid varit, men jag har henne att tacka för så mycket och det har gjort att jag uppskattar henne mer än vad många andra kanske uppskattar sina mammor. Hon har bevisat för mig vad det betyder att kunna kämpa för sina barn och det är något jag värdesätter otroligt högt <3.



Hoppas att alla har haft en härlig dag i solen / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0