lite info

Har du nånsin?
Blivit hemringd av din lärare p.g.a missskötsel? Ja
Skämts över ditt namn? Nej
Gjort någon tatuering eller piercing? 2 piercingar
Blivit rånad? Nej
Åkt ambulans? Ja
Gjort något du ångrar? Alltför många gånger
Dansat i regn? Ja, det är jättemysigt!
Badat naken? -II-
Varit nära att drunkna? Ja, en gång på fjäderholmarna när jag var liten då vattnet var så kallt så att jag skönk som en sten till botten.
Drömt att du faller ner i från ett stup? Varje gång innan jag ska somna rycker jag till och drömmer just det eller att jag ramlar ner i ett svart hål
Blivit inlåst och drabbats av panik? Ja
Snubblat över dina egna skosnören? Har inte alla det?
Har jag säkert Hoppat bungyjump? NEJ!
Laddat hem musik/film från internet? Yes
Blivit tagen/hämtad av polis? Ja
Ljugit för en kille/tjej om din ålder? Ja
Varit kär i en kändis? Yes, Bryan i Westlife

Dig själv

Vad heter du? Eliza Agneta Trujillo- Ericsson
Vilket år och datum är du född? 27 oktober 1989
Vad är du för stjärntecken? Skorpion
Har du ett stadigt förhållande? JA!
Vad går du i för skola? Rudbecksgymnasium
Vad vill du bli i framtiden? (?)
Vad har du för drömmar? Att jag en dag räddar världen från allt ont
Har du lätt för att kunna lita på folk? Ja
Har du lätt för att kunna bli kär? Nej
Är du öppen att prata om dig själv inför andra? Ja!
Är du kristen? Katolik, men ej troende
Har du tvångstankar? Ibland, men inga allvarliga
Är du bra på att ta åt dig komplimanger? Njäe
Har du bra självförtroende? Ibland
Är du lycklig? Ja
Har du komplex för din kropp?Ibland
Använder du smink? När jag är ute och i skolan, ja!
Följer du alltid det senaste modet? Jag har det jag tycker är snyggt
Hur ofta motionerar du? Räknas att gå till skolan som motion?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0