MakeUpStore

Det blir visst visning för min del imorgon. Trodde att jag skulle bli tvungen att skita i det medtanke på mitt spanskatal, men då är det nämligen så att vi inte ska vara på location förns 15.00.
Temat är glitter och glamour och visningen ska vara på någon nattklubb, vilken vet jag inte riktigt, eller rättare sagt jag hörde inte riktigt vad Lelle sa och vi hade kommit till den punkten i ett samtal då man inte längre kan säga VA igen.
Jag behöver lite nytt smink så detta kom lägligt. Makeupstore betalar nästan alltid i produkter, det har både sina för och nackdelar.



Har bara ett litet problem, missar LLB imorgon och det mina vänner är inte bra medtanke på att jag missade den igår med... Aouch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0