regn

Det är så sjukt trist när det regnar när man befinner sig i Stockholm. Är man däremot på landet kan det vara bland det mysigaste som finns och krypa ner i soffan när man hör hur dropparna landar på taket.
En stor del av jordens befolkning skriker efter regn och själv står jag i skolan och grämer mig för dropparna som faller, lite egoistiskt tänkande, men ibland får man vara egoist.
Tisdagar kan vara bland de värsta dagarna på hela veckan. Dagen börjar med två timmars spanska steg 6 samt svenska B som är slut 11.25, därefter är det lunch till 12.20 då vi har mentorstid i ca 20 minuter, efter det har jag hål till och med 14.10 vilket lätt resulterar i en massa skolk sista timmen på tisdagar då jag ofta inte orkar vänta 2 timmar på Levnadslära B lektionerna. Har iallafall stått ut idag, woho!
Snart kommer min älskling och hämtar mig i skolan, då ska vi bege oss till Täby C och kolla efter lite skor och äta något
gott!



so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0